Støttar engasjementet til foreldreopprøret

Foreldreopprøret om auka bemanning og fleire barnehagelærarar i barnehagane får støtte fra Utdanningsforbundets representantskap.

Denne veka hadde representantskapet i Utdanningsforbundet møte. I møtet vedtok medlemane denne uttala:

«Representantskapet i Utdanningsforbundet støttar opp om engasjementet til Foreldreopprøret om auka bemanning og fleire barnehagelærarar i barnehagane.

Foreldreopprøret setter fokus på viktige saker om bemanning i barnehagane. Representantskapet i Utdanningsforbundet støttar foreldreopprøret sitt engasjement i saka. Auka bemanning og fleire barnehagelærarar er heilt nødvendig for å sikre ei forsvarleg pedagogisk verksemd, og dette må synast betre i statsbudsjettet.»

Les meir om representantskapet: Representantskapet