Tariffkalender

Her finner du status og dato for de forskjellige lønnsoppgjørene. Endringer vil bli publisert fortløpende.

Endringer kan forekomme. Vi oppdaterer med endringsdato under hvert tariffområde dersom det er endringer.

KS (kommunal sektor)

Streiken i KS-området ble stanset ved tvungen lønnsnemnd fredag 4. juni. Hovedforhandling i saken for Rikslønnsnemnda mellom KS og Unio vil skje den 16. september. Kjennelsen vil foreligge samme uke. Mer om KS-området

Oslo kommune

Streiken i Oslo kommune ble stanset ved tvungen lønnsnemnd 7. juni. Hovedforhandlingen i saken for Rikslønnsnemnda mellom Oslo kommune og Unio vil skje 27. september. Se mer om det her. Se mer om tarfiffområdet Oslo kommune her