Medlemsmøte

Utdanningsforbundet Narvik inviterer alle medlemmene til "En kveld med Magnus". Dersom vi blir nødt å begrense antallet på grunn av smittevern og romkapasitet, vil de som melder seg på først bli prioritert - "først til mølla".

Dette kurset er gjennomført

Om kurset

Hvor og når?
mandag 11. okt. kl. 18:00 - 20:00

Grand Hotel Royal AS

Kongens gate 64, 8514 NARVIK

Vis i Google Maps
Påmeldingsfrist

11.10.2021

Praktisk ansvarlig

Anita Warem Pettersen
Telefon: +4797435435

"Magnus Jackson Krogh er på veien med den kritikerroste forestillingen «EN KVELD MED MAGNUS».

Dersom du har sett «SAMTALEN» og «FÆRDI SNAKKA» vet du hva du har i vente. I denne forestillingen dykker Magnus dypere inn i sitt eget liv - til inspirasjon og latter for publikum.

Magnus Jackson Krogh slo igjennom med boken «ADHD: MIN VERSTE FIENDE OG BESTE VENN», og med flere bokutgivelser, virale videoer og det populære foredragsshowet «SAMTALEN» har han blitt et fast inventar på scener og kulturhus rundt omkring i landet. Han er også kjent for sine barnebøker og har skrevet seg inn i litteraturhistorien med barnebokhelten «TURBO TORE».

Det som begynte som en engangs-happening har blitt så ettertraktet at Magnus nå reiser rundt med showene sine i hele Norge. Magnus har med en egen programleder, forteller sterke historier og tar publikum med på en reise i livet på godt og vondt. Tematikken i samtalene tar for seg ensomhet, angst, drømmer, selvrealisering og angsfordriving.Dette blir en kveld utenom det vanlige.

Du vil ikke angre på at du tok turen."