God sommer til alle medlemmer i Utdanningsforbundet Troms

Vi i fylkesstyret vil gjerne benytte anledninga til å takke hver og en av dere for den uvurderlige innsatsen dere legger ned i arbeidet med våre barn og unge. Deres engasjement, faglige dyktighet og omsorg for barna og elevene er med på å forme framtida. Sommeren står for døren, og med den kommer varme dager og kvelder. Det gir muligheten til å lade batteriene etter et begivenhetsrikt og utfordrende år.

Det har vært et år med mange nye utfordringer og omstillinger. Dere har vist en imponerende evne til å tilpasse dere nye metoder og krav, og dere har stått støtt i en tid preget av usikkerhet. Denne evnen til å håndtere endringer og samtidig holde fokus på barnas beste er beundringsverdig.

Nå som sommerferien er like om hjørnet, håper vi at dere får anledning til å ta en velfortjent pause. Bruk tiden til å nyte naturen, tilbringe tid med familie og venner, og til å gjøre ting som gir dere glede, energi og inspirasjon. En god ferie er viktig for å kunne møte høsten med fornyet kraft og motivasjon.

Vi ser fram til å starte igjen til høsten, klare til å ta fatt på nye oppgaver og utfordringer sammen. Fylkesstyret i Utdanningsforbundet Troms ønsker dere en riktig god sommer!