Avtroppende lokallagsledere og hovedtillitsvalgte i Agder takkes av

- Takk, Trine, Karine og Arne for den store innsatsen dere har gjort for Utdanningsforbundet Agder. Vi ønsker dere lykke til videre med nye utfordringer!

Dette var noe av det fylkesleder Silje Gran Aanensen sa i sin takketale på seminaret i Oslo som var det siste møtet før ferien.

Trine Vatne og Karine Tjørhom Myhra har begge vært både lokallagsledere og hovedtillitsvalgte, henholdsvis i Iveland og Sirdal, og har hatt disse vervene i flere år.

Arne Attestog er den med lengst erfaring. Han har vært lokallagsleder i Evje og Hornnes siden 2012, og har også innehatt andre verv i Utdanningsforbundet før det.

Utdanningsforbundet Agder takker alle lokallagsledere, hovedtillitsvalgte og arbeidsplasstillitsvalgte som nå trer ut av vervet fra 01.08. Forbundet er helt avhengig av gode og skolerte tillitsvalgte, og den viktige jobben som gjøres ute i lokallagene og på den enkelte arbeidsplass. Tillitsvalgtes innsats kan ikke verdsettes høyt nok!

Takk for innsatsen og lykke til videre med nye utfordringer!