Medlem?
1. november i Oslo
Klimaendringene: Status 2018Bjørn H. Samset, Forskningsleder, CICERO Senter for klimaforskning
Bærekraftig utvikling som tverrfaglig tema i fagfornyelsenHedda B. Huse, avdelingsdirektør; Utdanningsdirektoratet
Bærekraftig utvikling sett fra lærerutdanningen. Blir det BU i alle fag nå? Forplikter det nye læreplanverket / læreplanene nok? Ole Andreas Kvamme, ILS, UiO
Parallellsesjoner:A) BarnehageBjørg Forseng, styrer, Ytteren miljøbarnehage og Mette H Fjørtoft, styrer, Klukhagan barnehageB) Vøyenengauka for bærekraftig utvikling,Marianne B Gjestrum, rådgiver og Evelyn Kristensen, lærer, VøyenengaBærekraftig utvikling – slik gjør vi det ved vår skole.Christine Bakke, lærer og Tone Grindal, assisterende rektor, Brønnerud skoleC) Tverrfaglige prosjekter om bærekraftig utvikling i vgs (PROSJEKTET)Tverrfaglige prosjekter om bærekraftig utvikling i vgs (LÆRER)Tverrfaglige prosjekter om bærekraftig utvikling i vgs (ELEV)Kristin Moen og Benedicte Wiik, Stabekk videregående skole
Hva kan klimaendringene bety for økonomien i et oljeland? Thina Saltvedt, bærekraftsanalytiker