Penger å spare som medlem i Utdanningsforbundet!

Publisert: 18.05.2020

Som medlem i Utdanningsforbundet får du gode renter på lån i Nordea Direct gode priser på forsikringer i Tryg. Det kan lønne seg å sjekke ut medlemsfordelene!

Boliglån i Nordea Direct

Enda lavere boliglånsrente, etter kun en måned. Ved utgangen av april kunne vi tilby en av landets laveste boliglånsrenter. Etter bare en knapp måned, er renten satt ned igjen.

Her er noen av fordelene:

• Boliglån for alle fra 1,39 %
  • Boliglån til deg som kjøper første bolig fra 1,35 %
  • Medlemspriser på bl.a sparing og gebyrfri dagligbank for ung

For å få den beste renten må du ha lønnskontoen din hos Nordea Direct, og du må bruke mobil- og nettbank til å betale regninger og/eller kort til å handle.

Det er enkelt å flytte boliglånet!
Søknaden er unnagjort på noen minutter og tilbudet du får er helt uforpliktende. Nå er det heller ikke noe etableringsgebyr og banken ordner alt det praktiske med å flytte boliglånet.

Gå til Nordea Direct og søk om boliglån

Forsikringer i Tryg

Kollektive forsikringer i Utdanningsforbundet til svært gode priser
Utdanningsforbundet har mange kollektive forsikringer til svært gode priser og med unike vilkår tilpasset deg som medlem.

Utdanningsforbundets egen husforsikring og bilforsikring
Vi tilbyr spesialtilpasset hus- og bilforsikring ekstra med unike vilkår og gode priser til deg som medlem. Les mer om vår husforsikring og bilforsikring.

Rabatt på andre private forsikringer
Utdanningsforbundets avtale med Tryg Forsikring gir rabatt på øvrige private forsikringer. Alle medlemmer får 35 % rabatt uavhengig av antall produkter.

Fordelsprogrammet Tryg pluss
Som medlem av Utdanningsforbundet får du tilgang til fordelsprogrammet, Tryg Pluss, allerede fra første private forsikring du kjøper direkte fra Tryg Forsikring. Se listen med private forsikringer her.

Som medlem i Utdanningsforbundet Levanger får du en egen kontaktperson i Tryg, Julie Aksetøy, som kan svare på dine spørsmål om forsikringer. Kontaktinfo:
E-post: [email protected]

Det kan lønne seg å sjekke egne forsikringer og lånebetingelser! Ta den sjekken i dag! Del gjerne denne informasjonen med dine kollegaer!