Medlemsmøte seniorpolitikk

Publisert: 02.04.2024

Utdanningsforbundet Tromsø inviterer til medlemsmøte med seniorpolitikk som tema. Foredragsholder er fagsjef Roger Moen fra Senter for seniorpolitikk.

Velkommen til medlemsmøte!

Utdanningsforbundet Tromsø ønsker alle medlemmer velkommen til medlemsmøte om seniorpolitikk.

Foredragsholder er fagsjef Roger Moen fra Senter for seniorpolitikk.

• Sted: Radisson Blu Hotell, 2.mai 2024
  • Foredraget starter kl. 18.00
  • Registrering fra kl. 17.30
  • Pause med mingling og lett servering
  • Begrenset antall plasser

Påmelding: Påmelding medlemskveld seniorpolitikk

Fagsjef Roger Moen skal formidle erfaring og kunnskap om ulike grep arbeidsgiver og du selv kan ta for at seniorperioden i arbeidslivet kan bli best mulig. Han har fått følgende bestilling fra lokallaget:

Seniorpolitikk i videste forstand. UDF Tromsø er opptatt av at mange medlemmer faller tidlig ut av arbeidslivet med uførepensjon, tidlig pensjon eller andre årsaker. Det gjelder faggrupper det er mangel på. Hva kan det enkelte medlem, tillitsvalgt i organisasjon og arbeidsgiver bidra til for at flere står lengre (og lykkeligere!) i jobb. Det dreier seg også om arbeidslivets forestillinger/vrangforestillinger om seniorene 55+.

Arrangementet er gratis og gjelder kun medlemmer i Utdanningsforbundet Tromsø.