Medlemskveld med kino og middag fredag 27. oktober

Publisert: 29.09.2023

Utdanningsforbundet Karlsøy inviterer alle medlemmer til filmen Sulis 1907, en film om en viktig milepæl i arbeiderbevegelsens historie i Norge. Etter kino fortsetter vi medlemskvelden med middag på en av byens restauranter.

Fredag 27. oktober håper vi du blir med på medlemskveld med Utdanningsforbundet Karlsøy. Det blir privat visning av filmen Sulis 1907, en drama/actionfilm om en historisk milepæl i arbeiderbevegelsens historie. Les mer om filmen her Sulis 07. En egen kinosal er satt av til medlemmer i Utdanningsforbundet Karlsøy og det vil bli servert pop corn og mineralvann.

Etter filmen går vi på en av byens restauranter for en sein middag og skravling,

Kinosalen åpner kl. 18.30 og filmen starter kl. 19.00. Bord til middag blir reservert fra kl. 21.15.

Utdanningsforbundet Karlsøy dekker film med bevertning og deler av middagen (avhengig av hvor mange vi blir).

For at vi kan få reservert kinosal i rett størrelse og gitt en presis bordbestilling til restauranten, er påmeldings- og avmeldingfrist satt til 12. oktober - men meld deg gjerne på før det! I påmeldingen er det viktig at du melder deg på både kino og middag om du blir med på begge deler :-)

Meld deg på her: https://www.utdanningsforbundet.no/fylkeslag/troms/lokallag/karlsoy/kurskalender/2023/medl/sulis-1907/

Spre ordet til alle medlemmer og bli med!

Hilsen lokallagsstyret i Utdanningsforbundet Karlsøy