Medlemsmøte tirsdag 24.september 24.09.24

Utdanningsforbundet Ibestad inviterer alle medlemmer til en uformell fagsamling!

Dette kurset er gjennomført

Om kurset

Hvor og når?
tirsdag 24. sep. kl. 16:30 - 21:00

Ibestad Kulturhus

Bygdaveien 130, 9450 HAMNVIK

Vis i Google Maps
Påmeldingsfrist

24.09.2024

Praktisk ansvarlig

Carl-René Ulvestad
E-post: [email protected]

Kjære medlem,

Tirsdag 24.september ønsker vi å invitere deg til en uformell fagsamling hvor vi skal drøfte, diskutere, formidle og spise.

Det blir informasjon om oppstart av skoleår og barnehageår, hva som har skjedd og hva vi vet om veien videre.

Vi ønsker også å få til en Teachmeet, noe som så vidt har blitt prøvd ut på Ibestad Skole. Det hele går ut på at man deler sin kunnskap om et selvvalgt tema som du tror noen andre kan ha nytte av å lære. Det er et enkelt fremlegg på 2 eller 5 minutter. Det er ikke rom for spørsmål underveis, men det vil være mulighet for å drøfte temaet i etterkant. Vi har foreløpig to som skal hver sin teachmeet, men håper og ønsker gjerne flere. Så om du har kunnskap om noe, og du ønsker å dele dette med de andre medlemmene, gi beskjed om hva du skal snakke om og om du trenger 2 eller 5 minutter.

Etter Teachmeeten tenker vi å gjennomføre noen gruppediskusjoner rundt ulike temaer. Her ønsker vi også veldig gjerne at alle som deltar kan komme med forslag om ulike ting som dere tenker at medlemmene uavhengig av arbeidsplass kan ha nytte av å diskutere

Og det blir selvfølgelig noe å bite i :)