Styremøter i Utdanningsforbundet Bodø

Publisert: 04.07.2024

Innkalling og protokoller er tilgjengelig for innloggede medlemmer.

Utdanningsforbundet Bodø avvikler ca 10 styremøter i året. Styret er valgt av årsmøtet som avholdes annet hvert år (mars/april oddetallsår).

Vedtektene gir styret fullmakt til å drive lokallaget for alle dens medlemmer. De er nesten 1900 medlemmer i Bodø på nesten 100 forskjellige arbeidsplasser, fra Universitet, videregående, grunnskole, barnehage, viktige støttesystemer og medlemmer som bruker sin pedagogiske kompetanse i ulike yrker. Ingen nevnt, ingen glemt.

Innkalling og protokoll legges ut fortløpende, - protokollen først etter at den er godkjent av det neste styremøtet.

Her er lenke til hvor du kan lese de som er lagt ut nå: Styremøter og årsmøter (utdanningsforbundet.no) (krever at du logger inn som medlem).