Velkommen til årsmøte i Utdanningsforbundet Tynset!
Torsdag 26.mai avholdes årsmøtet i Utdanningsforbundet Tynset digitalt kl.18.00-20.00.
Det vil bli påmelding via vår nettside, og dette gjøres av det enkelte medlem ved å logge inn på Min side. Mer informasjon og link til påmelding vil bli sendt ut til alle medlemmer per epost og på Utdanningsforbundets Facebook-side.
Foreløpig sakliste:Sak 1: Åpning og konstituering Sak 2: Årsmeldinger Sak 3: Regnskap Sak 4: Retningslinjer for arbeidet i lokallaget kommende årSak 5: BudsjettSak 6: ÅrsmøtesakerSak 7: ValgSak 8: Resolusjoner
Årsmøtepapirene sendes ut i henhold til vedtektene 14 dager før møtet, senest 6.mai.Send inn saker og resolusjonerLokallagsstyret i Tynset ønsker å jobbe med å få et årsmøte mer preget av saker som meldes inn fra klubber og medlemmer. Vi vet det diskuteres mange viktige saker blant medlemmer, i personalet og i klubbmøter. Vi ønsker at dette skal meldes inn som sak til årsmøtet og at det kan munne ut i spennende og interessante diskusjoner.For at lokallagsstyret skal kunne behandle sakene i god tid i forkant har vi satt frist for innsending av saker til 30.april. Bruk vedlagt skjema.
Kandidater til lokallagsstyretValgkomitéen er i gang med sitt arbeid med å finne kandidater til lokallagsstyret. Forslag til mulige kandidater (bør være forespurt) og eventuelle spørsmål kan sendes på e-post til valgkomiteens leder Britt Vangen Sandvold ([email protected]).