God sommer!

Publisert: 21.06.2021

Utdanningsforbundet Øystre Slidre ønsker alle våre medlemmer og samarbeidspartnere en riktig god sommer.

Nok et skole– og barnehageår er over. Også dette et spesielt år, som vi ikke glemmer med det første. Pandemi, rødt og gult, en-meter, to-meter, teamstrøtthet, streik, tvungen lønnsnemnd og frustrasjon.

Vi har vist at vi er uunnværlige, og har opplevd/opplever stor støtte fra folket. Både under pandemien og Uniostreiken.

Også uunnværlige trenger ferie. Styret i Utdanningsforbundet Øystre Slidre håper du får en ferie fylt med akkurat det du ønsker og trenger for å fylle opp kropp og sjel med gode opplevelser og energi, til en ny og spennende høst, vinter og vår.  Da skal vi  kjempe videre, med opinionen i ryggen, for gode lønns – og arbeidsvilkår som sikrer både rekruttering av nye ansatte og at vi beholder alle uunnværlige som allerede er i yrket.

NYT SOMMEREN OG FERIEN NÅR DEN TID KOMMER!