Årsmøte UDF - Hamar 2023

Publisert: 16.01.2023

Det avholdes årsmøte i Utdanningsforbundet Hamar, torsdag 30 mars 2023, kl. 18.00 Sted: Kommunestyresalen Hamar Rådhus. Innkalling er sendt medlemmer pr. e-post, 12 januar.

Innkalling til årsmøte i Utdanningsforbundet Hamar

I tråd med Utdanningsforbundets vedtekter § 57.3 og 57.4 innkalles det til årsmøte i lokallaget.

Sted: Kommunestyresalen i Hamar Rådhus torsdag den 30. mars 2023, kl. 18.00.

Foreløpig saksliste:

Sak 1      Konstituering, møte- og valgreglement

Sak 2      Melding og regnskap fra lokallagsstyret

Sak 3     Retningslinjer for arbeidet i påfølgende årsmøteperiode

Sak 4     Budsjett

Sak 5     Saker innmeldt fra medlemmer og klubber innenfor lokallaget, og andre saker som lokallagsstyret legger fram

Sak 6  Valg

Sak 7  Resolusjoner

Lokallagsstyret må ha eventuelle saker fra medlemmer og klubber innenfor lokallaget tilsendt innen fredag 6. mars 2023. Saker sendes til [email protected] .

Påmeldingsfrist: 20 mars, 2023

PÅMELDING

I anledning at det i år holdes fylkesårsmøte i mai inviteres medlemmer og klubber til å komme med innspill til saker som skal behandles på fylkesårsmøtet. Dette kan gjøres via lokallaget i henhold til oppsatt frist, eller direkte til fylkeslaget gjennom nettsida (fra og med 15. januar), på e-post eller i brev til fylkeskontoret innen 1. april.

Endelig saksliste, dokumenter og forslag til vedtak i saker som skal behandles på årsmøte, sendes klubber og medlemmer to uker før årsmøte.

Frode Løvbak

Lokallagsleder – Utdanningsforbundet Hamar