Obligatorisk grunnopplæring for nye tillitsvalgte-TV1

Velkommen til grunnopplæring for tillitsvalgte i Utdanningsforbundet Nordre Follo!

Dette kurset er gjennomført

Om kurset

Hvor og når?
tirsdag 27. aug. kl. 09:00 - 15:00

Nordre Follo Rådhus

Idrettsveien 8, 1400 SKI

Vis i Google Maps
Påmeldingsfrist

16.08.2024

Praktisk ansvarlig

Dana Tonje Hooper-Fjelstad
E-post: [email protected]
Telefon: 47396047

Faglig ansvarlig

Karianne Eilertsen Stensby
E-post: [email protected]
Telefon: 91815297

Hei

Vi ønsker deg som ny tillitsvalgt velkommen til obligatorisk grunnopplæring for tillitsvalgte.

Som tillitsvalgt har du rett til fri med lønn for å gjennomføre kurs og skolering, du bruker vedlagt innkalling som grunnlag for søknad om permisjon.

Vi serverer lunsj og drikke, gi beskjed om eventuelle allergier ved påmelding.

Forbredelse til kurset:

Under finner dere lenke til "Tv-guiden. Håndbok for nye arbeidsplass tillitsvalgte" Denne guiden må leses i forkant av kurset.

Dere vil få denne utdelt i bokform på kurset og den vil fungere som oppslagsverk for dere under kurset og senere.

lenke til TV.guiden håndbok for nye arbeidsplass-tillitsvalgte

(NB! Du må logge inn for å kunne åpne tillitsvalgt+ sidene)

Vedlagt finner dere innkalling og program for kursdagen. Ta med egen PC/nettbrett

Ta kontakt med kursansvarlig ved evt. spørsmål!

Reiseutgifter dekkes av Utdanningsforbundet Nordre Follo, gjelder kjøring med egen bil samt evt. parkering.

Vi gleder oss til å møte oss!