Opparbeide rettigheter kan ikke tas for gitt!

- Vi må ikke gi oss, og vi må fortsette å skryte av dem som påtar seg verv i Utdanningsforbundet! Dette sa Karianne Sørtveit, lokallagsleder i Kristiansand som i går deltok på sitt siste lokallagsledermøte før hun tiltrer i en annen stilling. -Du har vært en uredd, klok leder med et stort politisk engasjement og med en tydelig stemme i media, sa fylkesleder Silje Gran Aanensen da hun ble takket av.

-Jeg hatt noen helt fantastiske og svært lærerike år i Utdanningsforbundet. Det har vært meningsfylt å jobbe med, på vegne av mange. Jeg tar med meg alt jeg har lært. Utdanningsforbundet er en solid organisasjon. Jeg skulle ønske flere tok sjansen og involverte seg i verv på ulike nivå i forbundet. Det er lærerikt og spennende, sier Karianne.

Vi takker Karianne for den store innsatsen hun har gjort for Utdanningsforbundet, og ønsker henne lykke til med nye utfordringer - nå i Bedriftsidretten!