AVLYST! Nordic Teacher Space Camp 2020

Vis i Google Maps
Påmeldingsfrist

01.04.2020

AVLYST! Årets camp er dessverre avlyst pga. koronautbruddet.

Unik mulighet til å være med på spennende realfagscamp på Andøya. Det blir fokus på ny læreplan og overføringsverdi til din skole / klasserom. Vi skal selvfølgelig også skyte opp en rakett! Meld deg på i dag!

Årets sommercamp for lærere i ungdomsskolen og videregående skole gjennomføres på Andøya Space Center i tidsrommet 22. til 26. juni 2020.

Space campen er praktisk rettet og bygger på kompetansemålene i de nye norske læreplanene og de andre nordiske læreplanene.

Dette er campen for deg som ønsker økt inspirasjon, refleksjon, kunnskap og praktisk erfaring om hvordan du kan bruke raketter, sensorer og koding som fagdidaktiske verktøy i fagspesifikk og tverrfaglig opplæring.

Du vil ta aktiv del i forberedelse og gjennomføring av en rakettoppskyting, og gjennom dette får du muligheten til å dele og høste erfaringer i et nordisk fagfellesskap. Dette vil gi deg og din skole grunnlag for utvikling av praktiske undervisningsopplegg i realfag eller som del av tverrfaglig temaundervisning.

Les mer og meld deg på kurset på narom.no/kurs

Campen er et samarbeid mellom Utdanningsforbundet, NAROM og Nordic Esero.