Adresse: Postboks 214, 2336 STANGE

Stine Grinden Pettersen

HTV KS kommune - Styreverv

Se alle nyheter
Jorde med liten klynge med trær i bakgrunnen.

Årsmøte 2024

14. 03.2024 arrangeres årsmøtet til Udf Stange. Det finner sted i Kommunestyresalen i Rådhuset i Stange klokka 18.00. Vi serverer mat i kantina etter møtet. Navneberget barnehage har det praktiske ansvaret denne gangen. Det er sendt ut kunngjøringsplakat i e-post til alle medlemmer. Velkommen!

12.02.2024

Gruppe med mennesker i sola utenfor et rødt mursteinshus med hvitt gjerde og et stort grønt tre

Byvandring i Stangeby'n

Tirsdag 5.september arrangerte pensjonistrådet i lokallaget en vandring gjennom Stangeby'ns historie.

06.09.2023

Et stående menneske foran en rekke med mennesker som sitter ved et langbord

Paneldebatt 30. august

Onsdag 30.aug arrangerte styret i lokallaget en paneldebatt med politikerne i Stange. 11 av 13 partier stilte opp og møtte medlemmene våre fra skoler og barnehager. Temaene vi løftet var mer tid til de minste i barnehagene, rett til en kvalifisert lærer i klasserommet og flere folk til å løse alle oppgavene som har økt i barnehager og skoler, slik at pedagogene kan fokusere på god kvalitet i tilbudet. Sigrun Fallet ønsket velkommen, Fylkesleder Thore Johan Nærbøe holdt et forrykende innlegg og Carsten Bleness ledet debatten.

06.09.2023