Tur til Dagsturhytta 3. september

Publisert: 29.08.2024

Bli med oss på vandretur til Dagsturhytta i Arendal. Den ligger ved Saltrødkjenn ikke langt fra Saltrød. Vi håper det kan bli en fin start på høsthalvåret og en trivelig dag ute i skogen. Mathias Mørland Andersen og Kristian Hansen fra Friluftsrådet vil komme og være sammen med oss ved hytta denne dagen, og samtidig fortelle om dagsturhyttene. Ta med niste og kaffe!

Velkommen til høsttur 3/9!

Bli med oss på vandretur til Dagsturhytta i Arendal. Den ligger ved Saltrødkjenn ikke langt fra Saltrød.

Ta med niste og kaffe!

De som kan veien til hytta «UdiMærka», kan møte opp ved hytta kl. 12.00.
De som vil ha hyggelig følge til hytta, kan møte opp enten ved Fossbekk eller Alvika.

Fossbekk: Ta av i andre avkjørsel i andre rundkjøringen fra Krøgenes mot E18. (RV. 409). Her er god parkeringsplass, og det er en grei tur (1,6km) inn til hytta. (Se kart) Laila Mogstad vil være på plass her og ta imot dere. Avgang Fossbekk kl. 11.30.

Alvika, Saltrød: Ta av fra Rv.410 mot vest ved Saltrød før fotoboksen. Kjør innover veien gjennom et boligfelt til parkeringsplassen ved skogen. (NB!. Ikke ta veien opp til Klinkelia). Aud vil være der og ta imot dere. Også her går vi fra parkeringsplassen kl. 11.30.
Denne løypa er kortere, ca.800m. (Se kart) og god vei.

Vi gleder oss til en fin dag ute i skogen og til å se dere alle igjen etter sommerferien!

NB! Ikke værforbehold!

Med vennlig hilsen styret i Utdanningsforbundets Pensjonistklubb Arendal

Se vedlagte informasjon og kart.