Vi har oppdatert vår personvernerklæring

GDPR-illustrasjon: Låsesymbol
Utdanningsforbundet skal bli enda bedre på å ivareta medlemmenes personvern. Foto: Pixabay.

Som følge av den nye personopplysningsloven (du har nok hørt om GDPR) har vi oppdatert vår personvernerklæring.

Publisert 15.08.2018 Denne artikkelen er mer enn ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon. +1år

Den nye personvernerklæringen inneholder informasjon om dine rettigheter og hvordan vi behandler dine personopplysninger på en trygg og sikker måte.

Les personvernerklæringen

Utdanningsforbundet har siden høsten 2017 jobbet målrettet med et eget GDPR-prosjekt som skal sørge for at vi blir enda bedre på å ivareta våre medlemmers personopplysninger på en trygg og god måte. Vi har også jobbet med å gjøre det lettere for deg som medlem å administrere hva du ønsker å motta fra forbundet.

I tillegg har vi laget tydelig informasjon til tillitsvalgte om deres plikter når det gjelder medlemmenes personvern og forslag til gode løsninger. Dette finner tillitsvalgte her

Du har kontrollen på Min side

På Min side bestemmer du selv hva du ønsker å motta fra oss. Vi sender deg uansett viktig informasjon om saker som angår ditt medlemskap og invitasjon til å delta i medlemsundersøkelser, men ellers har du muligheten til å reservere deg mot eller avbestille det vi sender til deg.

Du kan oppdatere dine innstillinger her

Du kan også endre dine registrerte personopplysninger på Min side.