Er du klar for årets SETTdager?

Har du satt av 29. og 30. november? Da arrangeres SETTdagene på Lillestrøm, Norges største utdanningskonferanse.

SETTdagene ble for første gang arrangert i Norge i fjor. Konferansen kom til Norge etter flere år med stor suksess i Sverige. SETT står for «Scandinavian Educational Technology Transformation», og av fjorårets drøyt 1700 deltakere på SETTdagene sa over 80 prosent at de var godt eller veldig godt fornøyd med konferansen.

Stadig flere foredragsholdere er i ferd med å bli klare til høstens store utdanningshappening. Om du er opptatt av innovativ og digital læring, er dette stedet å være. Her vil du også få møte blant annet følgende foredragsholdere:

Torgeir Waterhouse, Ivar Frønes, Graham Brown Martin, Simen Spurkland, Camilla G. Hagevold, Cathrine Darre Fragell, Kristian Collin Berge, Abdul Chohan, Mally Johnsen og en rekke andre progressive stemmer fra barnehage- og skolefronten vil holde foredrag. Her ser du en oversikt over hvilke foredragsholdere som så langt er klare.

De tre hovedtemaene for høstens SETTdager er:

Mestre det digitale samfunnet og mestre livet

Hvordan utnytter vi teknologien?

Barnekultur på ramme alvor

Konferansen inneholder også et eget leder- og skoleutviklingsspor, som retter seg mot ledere og beslutningstagere på alle nivåer i barnehage og skole. Lærere i barnehage og skole med interesse for ledelse og skoleutvikling kan også melde seg på dette programsporet. Da får du tilgang til alle foredragene på hele konferansen.

SETTdagene inneholder også en utstilling. Her finner du bedrifter som tilbyr produkter eller tjenester som kan knyttes til innovativ og digital læring. Du kan møte leverandører av både pedagogiske modeller, maskinvare, programvare og plattformsystemer.

Svenske Easyfairs og Meet in Grid (tidligere RAU Rektorakademien Utveckling) står som arrangører. Utdanningsforbundet og Oslo kommune er medarrangører. Oslo Edtech Cluster og Senter for IKT i utdanningen er kompetansepartnere

Her kan du melde deg på årets SETTdager.