Sommergave til deg som har reiseforsikringen

Tryg Legehjelp: I juli og august får du Tryg Legehjelp inkludert i reiseforsikringen. Det betyr at du kan ringe lege når som helst på døgnet.

Publisert 09.07.2020

Sommer betyr ferietid for mange, og da farter vi gjerne mer enn vanlig. Uforutsette hendelser kan skje, også med helsen vår. Kanskje er fastlege eller andre helsetilbud langt unna, eller vanskelig å nå på grunn av begrenset kapasitet i sommerferien.

Som en sommergave til deg som har vår reiseforsikting, får du Tryg Legehjelp i juli og august. Det betyr at du kan ringe lege eller helsepersonell når som helst på døgnet.

Kanskje du lurer på hvordan du kan stoppe svie hvis barnet ditt har brent seg på brennmanet. Eller kanskje du oppdager at du har glemt å pakke viktige medisiner og trenger en resept. Kanskje er du på fottur i fjellheimen og noen forstuer en fot. Mye kan skje og stort sett går det bra. Allikevel håper vi at du får følelsen av å ha litt ekstra trygghet i sommer, ved å vite at du har helsepersonell, kun en telefonsamtale unna hele døgnet.

I Praksis betyr dette at du, din ektefelle/samboer eller barn kan ringe og snakke med sykepleier eller lege døgnet rundt, uansett hvor dere befinner dere. Tryg Legehjelp gir svar og råd. Du kan også få henvisning til spesialist eller resept dersom du skulle ha behov for det.

Tryg Legehjelp når du på tlf. 55 17 90 09

Du kan lese mer om Tryg Legehjelp her.