Koronavirus: Dette dekker reiseforsikringen

Har du bestilt reise, eller har du meldt inn et skadetilfelle? Her kan du lese hva som dekkes av reiseforsikringen og hvordan du bør går frem.

Publisert 08.05.2020

Hva dekker reiseforsikringen og hvordan går jeg frem

Tryg har stor pågang, og det vil dessverre være noe ventetid. Alle våre medlemmer skal få hjelp, men først må de med akutte behov ivaretas.

For å kunne hjelpe alle så fort som mulig, ber vi deg først se om du kan finne svar på nettsidene til Tryg. Hvis du ikke finner svaret her, er du selvfølgelig velkommen til å kontakte oss eller Tryg Forsikring direkte.

For innmeldte skadesaker er behandlingstiden flere uker. Det er fint om du ikke purrer på saken din slik at Tryg kan bruke tiden til å behandle saker. Innmelte saker behandles fortløpende, og du vil få svar så fort din sak er ferdigbehandlet.

All tilgjengelig informasjon om reiseforsikringen og koronaepidemien, er nå samlet på én side. Denne blir oppdatert fortløpende etter hvert som situasjonen endrer seg.

Her finner du oppdatert informasjon fra Tryg om hva forsikringen dekker.