Hurdalsjøen Hotell

Ta med familien til idylliske omgivelser ved Hurdalsjøen. Hotellet ligger kun 30 minutter fra Oslo Lufthavn Gardermoen.

Dobbeltrom inkl. frokost koster kun 345 kroner per natt, per person. Dette er et sterkt rabattert tilbud for våre medlemmer. Hotellet åpnet i 2020 et helt nytt spa-anlegg som du kan benytte deg av for 250 kroner per døgn. Barn har også tilgang i følge med voksen, i perioden kl 11:00-13:00 hver dag. Pris per barn er 150 kroner.

Priser pr. 01.01.2021

• 345 kroner per person i dobbeltrom inkl. frokost
  • 150 kroner enkeltromstillegg
  • 150 kroner ekstraseng barn inkl. frokost
  • 250 kroner voksne i spa-anlegget pr døgn
  • 150 kroner barn i spa-anlegget pr døgn, i følge med voksen

(prisene gjelder ved bestilling på e-post og telefon og kun for nærmeste familie, ikke for store grupper og selskaper)

Det er ikke tillatt med kjæledyr på hotellet.

Du kan også leie

• Elektrisk utebadstue med utsikt ved bredden av Hurdalsjøen.
  • Vedfyrt tønnebadstue ved bredden av Hurdalsjøen.
  • Kano/kajakk
  • Kickbikes
  • Shuffleboard
  • Fotballspill
  • Dart
  • Kubb

Utdanningsforbundet har et nært forhold til hotellet. Tidlig på 60-tallet gikk daværende Norsk Lektorlag og Hurdal kommune sammen om å bygge et hotell, både for å skape nye arbeidsplasser og for å øke trafikken til bygda. Hotellet stod ferdig i 1969, og fikk navnet Hurdalsjøen Hotell. I dag eies Hurdalsjøen Hotell av Utdanningsforbundet, og fungerer både som et familiehotell og et topp moderne kurshotell.

Bestilling

• E-post: post@hurdalsjoen.no
  • Telefon: 63 95 96 00
  • NB: Rabatten gjelder ikke om du bestiller fra hotellets hjemmeside.

Ved bestilling oppgir du ditt medlemsnummer i Utdanningsforbundet. Medlemskortet ditt finner du i appen "UDF Medlem". Dine medlemsopplysninger finne du ved å logge inn på Min side.