Medlemsfordeler fra Tryg forsikring

Publisert: 17.03.2020

Salgssjef Mikael Andersen i Tryg forsikring ønsker å informere om den reforhandlede avtalen for medlemmer i Utdanningsforbundet om

Her er litt informasjon om avtalen som gir dere vilkår på aller øverste hylle og priser som er konkurransedyktige mot de aller fleste.Dere har bl.a. følgende fordeler bare i bilforsikringen:

• Kasko-egenandel på kun kr. 2.000
  • Ingen egenandel på glasskader, heller ikke skifte av frontrute.
  • Gratis BilEkstra med 31 dager leiebil inkludert på alle biler som har kasko.
  • Maks bonustap 10% ved kaskoskade.
  • Dersom bilen er 6 år eller nyere dekkes også parkeringsskade (dersom noen bulker dere og stikker av) UTEN tap av bonus.
  • Alle i husstanden mellom 18 og 23 år kan fritt benytte alle kjøretøy uten verken tillegg i prisen eller høyere egenandel/avkortning ved skade.
  • 75% bonus på bil uansett hva du har i bonus i ditt selskap.

Vi tilbyr også selvfølgelig en gjennomgang av de kollektive ordningene, og hvordan disse best kan utnyttes. Det gjelder Liv, Uføre, Innbo, Reise, Barn osv.

Alle fordelene kan dere lese om her: https://www.tryg.no/forsikringer/fordeler-hos-tryg/bruk-medlemsfordelene-dine/utdanningsforbundet/index.html

Legg spesielt merke til de ordningene dere får gratis ved å være kunde i Tryg Forsikring.

Jeg vet at for mange er det prisen som er viktigst. Av erfaring vet jeg at den dagen man får en skade, da er det dekninger og vilkår som betyr mest.

Det er ingen trøst i å spare en hundrelapp eller to i mnd dersom man får en skade til flere hundre tusen som ikke dekkes av forsikringen- Derfor, sjekk ALLTID dekninger og vilkår før du sammenligner prisen.

Er spent på hvilken forsikringsløsning jeg kan tilby deg og er helt sikker på at du kommer til å bli fornøyd med å la meg ivareta dine forsikringsinteresser.

Jeg håper at du kontakter meg for en gratis og uforpliktende gjennomgang av dine forsikringer!

Vi snakkes!

Mikael Andersen