Lederkonferansen 2021

Meld din interesse til lederkonferansen.

Dette kurset er gjennomført

Om kurset

Hvor og når?
mandag 08. nov. kl. 12:30 - tirsdag 09. nov. kl. 13:00

Quality Hotel Ramsalt

Sjøgata 37, 8006 BODØ

Vis i Google Maps
Påmeldingsfrist

08.10.2021

Praktisk ansvarlig

Hege Stavseth Schøning
E-post: [email protected]
Telefon: +4797174978

Faglig ansvarlig

Trond Hagen
E-post: [email protected]
Telefon: +4791732279

Invitasjon til lederkonferansen

Endelig er lederkonferansen tilbake i Nordland. På programmet står mange spennende og kunnskapsrike foredragsholdere. Vi har booket Roger Finjord, tidligere landslagssjef  i kvinnefotball og Stabekk-trener. I foredraget "Jakten på det gode laget" tar han deg med inn i humoristiske, men også alvorlige historier. Hvem har satt spor? Hvilke mennesker er de egentlige heltene? Hvem ville du hatt med på ditt lag? Hvorfor trenger vi et organisert arbeidsliv? Humor og seriøsitet går hånd i hånd når Roger Finjord tar opp tema som røtter, stolthet og identitet.

Advokat Vidar Raugland skal holde foredrag om § 9a i opplæringsloven og § 43 i barnehageloven, hvor han ser dette opp mot arbeidsmiljøloven. Mange lærere i skole og barnehage kommer til å oppleve at elevenes/barnas rettigheter settes høyere enn de ansattes rettigheter etter arbeidsmiljøloven. Vidar vil belyse temaet og gi oss en juridisk vurdering. Vidar er leder for Raugland advokatene og er fast juridisk rådgiver for Utdanningsforbundet.

Tormod Korpås er sentralstyremedlem og leder for Utdanningsforbundets lederråd. Han vil snakke om ledere i Utdanningsforbundet på konferansen.

Fylkesleder i Utdanningsforbundet Nordland, Anita Karlsen, tar opp aktuelle saker som gjelder ledere i Utdanningsforbundet

På grunn av stor interesse for lederkonferanse tidligere år ønsker vi å gjøre en tildeling av plasser, istedenfor «først til mølla».

I første påmelding ønsker vi tilbakemelding fra dere som ønsker å delta. Frist 8. oktober. Vi vil så ta en gjennomgang og tildele plasser. Plasser vil bli tildelt via e-post innen 12. oktober. De som får plass vil få en invitasjon som man melder seg på. Hvis du ikke svarer på denne innen 17. oktober, vil plassen gå til neste på listen.

- Egenandel for deltakere 500,-

- Bindende påmelding.

- Reise og opphold dekket.

- Ved ikke oppmøte/frafall blir egenandelen ikke refundert.

- Reise: Ingen reisebestilling skal gjøres før du får tildelt plass.

- Endelig program kommer.

Målgruppe: Ledermedlemmer; styrere, avdelingsledere/inspektører, rektorer og øvrige ledermedlemmer.