Publisert: 27.09.2021

Utdanningsforbundet Volda og Utdanningsforbundet Ørsta inviterer til GRATIS MEDLEMSMØTE MED STINE SOFIES STIFTELSE Det handlar om omtanke, ikkje mistanke Onsdag 20. OKTOBER kl.18.30 – 20.00 Amfi, Øyra skule

Foredraget Det handler om omtanke, ikkje mistanke tek for seg ulike valdstyper, konsekvensar og seinskader av å bli utsett, korleis samtale med born om tematikken (førebyggende), samt hvordan samtale ved uro.

Foredragshalder Harald Dean er utdanna pedagog (B.A.) og samfunnsvitar (M.Sc.), med videreutdanning i seksuelle overgrep mot born. I Stine Sofies Stiftelse reiser han land og strand rundt for å undervise om vald og overgrep mot born, både for born og vaksne. Noko av det som driv han i arbeidet er å bidra til større openheit på tematikken, og gjere den meir handterbar.

Påmelding innan måndag 18.oktober