Spørreundersøkelse for pensjonistmedlemmer i Utdanningsforbundet Østre Toten

Publisert: Publisert: 06.03.2020

Hvordan kan vi øke engasjement og aktiviteter for pensjonistmedlemmene våre? Råd for pensjonister i Utdanningsforbundet Østre Toten gjennomfører en spørreundersøkelse, hvor de ønsker tilbakemeldinger på hvilke typer aktiviteter øvrige pensjonistmedlemmer i lokallaget kan tenkte seg å delta på. Vil du bidra med innspill?

Råd for pensjonister i Utdanningsforbundet Østre Toten er godt i gang med å planlegge aktiviteter for pensjonistmedlemmer i lokallaget vårt. I den anledning gjennomfører vi en spørreundersøkelse med mål om å få en god oversikt over hvilke aktiviteter pensjonistmedlemmene våre kan tenke seg å delta på. Slik håper vi å oppnå høy deltagelse på kommende arrangementer.

Du svarer på spørreundersøkelsen ved å klikke deg inn på denne lenken:

Spørreundersøkelse: Aktiviteter for pensjonistmedlemmer i Utdanningsforbundet Østre Toten

Svarfrist: 27. mars

Dersom du kunne tenke deg å bidra i rådets arbeid vil vi gjerne høre fra deg!

Kontakt:

[email protected]  (leder i råd for pensjonister i UDF Østre Toten)

[email protected]  ("postkassa" til lokallaget)