Årsmøte Utdanningsforbundet Arendal 19. mai

Publisert: 05.05.2021

Utdanningsforbundet Arendal inviterer til digitalt årsmøte onsdag 19. mai kl. 18.00- 21.00

Årsmøtet blir på Teams, med digital votering i Forms.
Sakspapirer legges ut onsdag 5. mai. De kan du finne som vedlegg her.
Innkalling med informasjon om påmelding til årsmøtet sendes til alle medlemmer både på e-post og sms.

Praktisk:
  • Du må melde deg årsmøtet innen 16. mai. Send e-post til [email protected] eller sms til 95056339. Det er viktig at du ved påmelding oppgir e-postadresse som er i bruk, siden møtet er digitalt og vi skal sende deg en lenke. Vi er fleksible og ønsker at så mange som mulig av våre medlemmer deltar på årsmøtet, så skulle du glemme å melde deg på innen fristen så bare ta kontakt med oss snarest mulig.
  • Sakspapirer er altså tilgjengelige fra 5. mai og må leses i forkant av møtet. Det krever kanskje noe mer forberedelse enn eller, da et digitalt møte med digitale debatter blir noe annerledes enn et ordinært møte.

• Teamslenken til årsmøtet sendes ut til e-postadressen din dagen før årsmøtet, altså 18. mai. Der vil det stå mer informasjon om selve møtet og om gjennomføringen.

• Om du er usikker på bruk av Teams ta gjerne kontakt med lokallagsleder, Geir H Lindgren, i god tid før møtet - send e-post til [email protected] eller til mobil 95056339.

Representasjon fra fylkeslaget
Fylkeslaget stiller med en representant i alle årsmøter i lokallagene. I år stiller Atle Oanes, varamedlem i fylkesstyret og hovedtillitsvalgt, Agder fylkeskommune. Han vil holde et innlegg i starten av årsmøtet.