Hurdalsjøen Hotell

Ta med familien til idylliske omgivelser ved Hurdalsjøen. Hotellet ligger kun 30 minutter fra Oslo Lufthavn Gardermoen.

Dobbeltrom med frokost koster kun 345 kroner per natt, per person. Dette er et sterkt rabattert tilbud for våre medlemmer, deres ektefelle/ samboer når de reiser sammen med medlemmet, samt deres barn under 18 år.

Priser pr. 01.01.2021

• 345 kroner per person i dobbeltrom inkludert frokost
  • 150 kroner ekstraseng barn inkludert frokost
  • 250 kroner voksne i spa-anlegget pr døgn
  • 150 kroner barn i spa-anlegget, i følge med voksen, (i tidsrommet kl 11.00 - 13.00 hver dag)

(Prisene gjelder ved bestilling på e-post og telefon og kun for nærmeste familie, ikke for store grupper og selskaper)

Tilbudet gjelder for våre medlemmer og deres ektefelle/samboer når de reiser sammen med medlemmet, samt barn under 18 år. Det er ikke tillatt med kjæledyr på hotellet.

Du kan også leie

• Elektrisk utebadstue med utsikt ved bredden av Hurdalsjøen.
  • Vedfyrt tønnebadstue ved bredden av Hurdalsjøen.
  • Kano/kajakk
  • Kickbikes
  • Shuffleboard
  • Fotballspill
  • Dart
  • Kubb

Utdanningsforbundet har et nært forhold til hotellet. Tidlig på 60-tallet gikk daværende Norsk Lektorlag og Hurdal kommune sammen om å bygge et hotell, både for å skape nye arbeidsplasser og for å øke trafikken til bygda. Hotellet stod ferdig i 1969, og fikk navnet Hurdalsjøen Hotell. I dag eies Hurdalsjøen Hotell av Utdanningsforbundet, og fungerer både som et familiehotell og et topp moderne kurshotell.

Bestilling

• E-post: post@hurdalsjoen.no
  • Telefon: 63 95 96 00
  • NB: Rabatten gjelder ikke om du bestiller fra hotellets hjemmeside.

Ved bestilling oppgir du ditt medlemsnummer i Utdanningsforbundet. Medlemskortet ditt finner du i appen "UDF Medlem". Dine medlemsopplysninger finne du også på Min side.

Kart og veibeskrivelse

Se kart og veibeskrivelse til hotellet her

Mer om hotellet

Les mer og se bilder fra hotellet her, men husk at for å få rabattene, må du enten ringe nummeret over eller sende e-post.